Suxoa

Lonsdale Street
Idag fixade vi vårt boende, woop! Det är en tvåa på Lonsdale Street, central och i helt okej skick. Ett så sjukt påfund att det är tjocka heltäckningsmattor i i princip varenda lägenhet bara. Det är inflyttning först om dryga två veckor men de får helt enkelt bara överlevas på hostel. Inte mer med det. Vi har bytt hostel under dagen idag också så nu bor vi närmre skolan, vilket känns skönt eftersom introduktionen startar imorgon. 

Utöver allt bostadsletande har jag hunnit vara på en gratisfestival i St Kilda, äntligen köpt Ray Bans som jag suktat efter galet länge, varit en sväng ute i förort och vänt, legat i två olika parker och försökt släppa bostadsångesten, gått runt sjukt mycket, druckit sisådär margarita, lagat lagom trist mat på hostel etcetera. Jag har flera nya blåmärken över hela benen med, bland annat för att jag ramlat över min stora resväska när jag gick över en gata. Rutinerat. 

(null) 
(null)
(null)
(null)
 
Nu ska jag strax sova efter att ha kommit hem från häng med andra svenskar här. Hoppas skolstarten imorgon blir lyckad!