Suxoa

Half Moon Bay
Just nu känns tillvaron ganska tuff. Skolan är inte överdrivet stressig då vi har ett kort mid-semester break nu, men jag känner en tomhet. Jag vet att det kommer lägga sig snart, men jag vet också att de närmaste dagarna kommer vara svåra. Och att de behöver få vara det. 
I vilket fall orkade jag åka iväg på en liten utflykt idag; till Half Moon Bay. Det är en klippig vik inte långt ifrån Melbourne och som den berg- och klippfantast som vi alla vid det här laget vet att jag är tyckte jag väldigt mycket om den här platsen. 
 
Jag vet att jag inte skriver så mycket om mina tankar om allt, detta trots att jag tänker otroligt mycket. Jag jobbar dock på några mer djupgående inlägg, så de kommer kanske upp framöver någon gång. Allt susar förbi så outröttligt bara att det kan vara svårt att hitta tiden till att verkligen skriva. Hoppas ni uppskattar bilderna i alla fall!